کشکول

قالب پرشين بلاگ


کشکول
مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و . . .
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لينک هوشمند
براي تبادل لينک  ابتدا ما را با عنوان کشکول و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.





 

زهراي من ، اينقدر بين رفتن و ماندن نمان ، بمان

پيرم مكن ز بار غمت اي جوان ، بمان

خورشيد من به جانب مغرب روان مشو
قدري دگر به خاطرم اي آسمان ، بمان

مهمان نه (9) بهار علي پا مكش ز باغ

نيلوفر امانتي باغبان ، بمان

ديگر هم ، محل ، كسي به سلامم نميدهد

اي هم نشين اين دل بي هم زبان بمان

راضي مشو دگر به زمين خوردنم مرو

بازي مكن تو با دل اين پهلوان بمان

روي مرا اگر به زمين ميزني بزن

اما بيا به خاطر اين كودكان بمان

سجاده تو مهرتو تسبيح ذكرتو

تكرار ميكنند كه بانو بمان بمان

در كار خير حاجت هيچ استخاره نيست

اينقدر بين رفتن و ماندن نمان بمان

 

ممنون از خواهر خوبم

 



نظرات شما عزیزان:

کاغذ دیواری
ساعت0:45---30 ارديبهشت 1393
زیبا بود. ممنون

ختم قران در رمضان
ساعت20:49---28 ارديبهشت 1392
سلام
امسال سال چهارم است برا ختم قران در رمضان ثبت نام میکنم و برنامه میدم .قبلا اینجا و چند سایت دیگه ثبت نام داشتم که امسال میخوام ثبت نام یک جا باشه تا همه یک جا دور هم جمع بشن.
شما هم بیاید خوشحال میشم
ثبت نام اینجا
http://khatmeghoran.parsiblog.com


شهرام
ساعت16:54---23 مرداد 1391
سلام -طاعاتتون قبول
چند ماه پیش باشما تبادل لینک داشتم الان ساختار وبم رو تغییر دادم قبلا موسسه فرهنگی هنری مشکات بود اما الان شده بلواس !شما هم برگذار کننده ختم ها بودید الان شدید کشکول -من تغییر دادم شما هم بسم الله کنید-
راستی وبتون خیلی پر بار تر از گذشته شده- موفق باشید


یوسف گمگشته
ساعت22:09---10 تير 1391
سلام وب خوبی داری زیبا بود .
خوشحال میشم به من هم سر بزنی


نویسنده الکی
ساعت14:32---28 خرداد 1391
من انار می کنم دانه،
به دلم می گویم
کاش این مردم
دانه های دلشان پیدا بود ....

به دلمان نشست مطلبتان


khatere
ساعت20:38---20 ارديبهشت 1391
سلام
خوبین؟
چند وقته به من سر نمی زنین؟؟؟
خوشحال میشم میزبانتون باشم!!!
التماس2آ


احسان
ساعت14:21---23 فروردين 1391
سلام حالتون خوبه این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:درد دل حضرت علی (ع) با حضرت زهرا (س), ] [ 13:33 ] [ الف . صالحی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ در نظر دارد ختم های قرآن و صلوات و ... برای نیت دل دوستان ، ظهور و سلامتی مولایمان و سلامتی رهبر عزیزمان راه بیاندازد. ثواب آنها را هدیه به چهارده معصوم (ع) و محبین امیرالمومنین (ع) میکنیم. در ضمن میتوانید از مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و غیره در وبلاگ استفاده کنید از راهنمایی های شما استقبال میشود . التماس دعای فرج صالحی
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 406061
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


بهترین لینک های ایرانی